BC - live the dream

;)

Kategori: Allmänt

Jag sov extremt hårt inatt. Drömde att jag andades genom tuber på land. Senare i drömmen började jag fridyka och bråka under vattnet. Vad betyder de? Undrar om jag hade lite andningsproblem i natt eller vad. Skulle inte förvåna mig för jag har känt mig trött hela dan i dag. Jag drömmer så sjuka drömmar nu för tiden ,så nu har jag  hängt in en drömfångare i sovrummet (den jag fick av dig hilda), får se om det hjälper, hoppas!!

Iaf så gillar jag det här livet som e nu, undrar hur länge jag kommer att göra det. Och undrar hur länge det kommer att fortgå. Jag ska sluta tänka så mycket och istället bara njuta!  
Nu blir det te och en nattmacka.  God natt till er alla söta. snart e det helg igen../Lis

Kommentarer

  • jessi säger:

    Du o dina drömmar, tjejen!!

    2007-06-27 | 21:53:50
  • Lis säger:

    Men jag tappade inte näsan den här gången =)

    2007-06-27 | 21:57:27
  • johanna säger:

    nattmacka 21,41 lisa?? går du o knoppar lika tidigt som jessi eller =)

    2007-06-28 | 16:28:00
  • Lis säger:

    kvällsmacka då,det är fult att märka ord =)somna nog inte tidigare än 01.00, titta på nån ståuppkomiker på tv..

    2007-06-28 | 16:46:23

Kommentera inlägget här: