BC - live the dream

yo yo yo..

Kategori: Allmänt

shit!! vilken jävla dag/kväll igår.. jävlar!! tur att jag har er.. jenny och matte, tack så mycket..
jag vaknade imorse kl 9 med alla kläder, igenklistrade ögon av sminket, under lakanet på madrassen.. ha ha. bestämde mig för att gå till jenny och ge henne en kram.. på parkeringen träffade jag min mamma som tittade på mig och jag undrade om jag skulle gömma mig men hann inte.. hon såg inte så stolt och nöjd ut över sin dotter.. men jag hakade på henne och vi drog på äventyr..grymt för jag fick frukost med kaffe och allt.. sen körde hon runt mig och vi letade efter mina pengar, kort och grejs.. dom var hemma hos lillan. jag fick åka till hennes mamma och skämma ut mig och ta nycklarna.. pinsamt!!
a ja nu är det nya tag..  party party ikväll hos elin!!

puss och kram från helena

Kommentarer

  • Lillan säger:

    härliga skämmiga bakisdagar..

    2007-07-08 | 03:41:42
  • jen säger:

    det ör lugnt gumman men vi båda vet vem som tar hand om vem näs´ta gång!!!

    2007-07-09 | 08:12:50

Kommentera inlägget här: