BC - live the dream

with every heartbeat

Kategori: Allmänt

för er som har missat robyns senaste ( jag vet den e inte asny, men jag fattar inte varför den inte har blowat upp??) så ta o tanka hem den, with every heartbeat är grymt bra grejer. finns ett gäng bra remixes på den också.

okej här kommer en update om vad som händer i mitt liv:

nu har jag iaf målat tånaglarna så ni vet det. eh ljust och fint mot bruna fötter ni vet (tyst med dig jessi)

denna dagen har förutom detta gått ut på att läsa Istanbul och försöka komma på varför den fick nobelpriset i litteratur 2006, om nån vet varför så tveka inte att upplysa mig. med recension kommer bli sådär.

yes yes har även kollat klart första säsongen av blade, den nya serien på 6an ni vet.. och jag erkänner att den inte var asbra sådär i början, men när man väl lär känna alla vampyrerna och sånt så blir det bra. nu funtar jag på att ladda hem säsong två, men ärligt så borde jag nog läsa en god bok istället. (inte istanbul)

juste, jag o elin hade den här diskussen tidigare idag. hur fan gör folk när dom porrsurfar?? asså killar nu får ni ge er, om ni menar att det går ut på att kolla på bilder av nakna chicks så får ni faktiskt ta o kamma till er. så kul kan det ju inte vara.

förnyade mitt träningskort igår och var på gymmet för första gången sedan i typ maj. det gick sådär. fast å andra sidan kunde det ha gått värre, har träningsvärk idag men är inte skadad för livet. så nu har jag iaf gjrot min insats för juli månad. om jag går en gång till den här veckan kan jag räkna det som augusti månads insats.

nu har jag laddat hem fyra olika versioner av robyns with every heartbeat och fattar inte varför det inte var jag som skrev den, eller nån annan hit för övrigt. hur svårt kan det vara?? helt ärligt, sånt här tänker jag ofta på, typ varför har skriver man inte en hit? jag tror ju ärligt att jag skulle kunna göra det, och tror även att jag antagligen har ett gäng som ligger och skräpar i nån gammal dagbok osv osv... vem har inte skrivit en hit lixom? just nu överväger jag även att skicka in nåt till robyn tillsammans med ett kärleksbrev och förklara för henne att jag borde bli delägare i hennes konishiwa records eller vad det nu heter.

nej nu börjar det här spåra ur.


sista frågan; när kommer merran?

och; ska jag hoppa av pillren? man får ju ändå bara proppar av sånt, och det är typ omöjligt att bli med barn ändå. för det har elin sagt till mig.


stay black, Jollan









Kommentarer

  • johanna säger:

    ps, jag måste klippa topparna. vem ställer upp?

    2007-07-17 | 20:31:55
  • Anonym säger:

    nej,nej.man kan faktiskt bli me barn joyo, tro mig...

    2007-07-17 | 22:01:05
  • elin säger:

    with every heart beat va min favorit låt i april, nu får du hänga me Joyo..

    2007-07-17 | 22:13:06
  • Anonym säger:

    mars till och med..

    2007-07-17 | 22:16:31
  • johanna säger:

    ja jag veeet ju att den är asgammal men hade helt glömt bort den

    2007-07-17 | 23:25:32
  • elin säger:

    ok då..

    2007-07-18 | 12:43:26
  • Jessica säger:

    Vadå? Vill du inte ha barn nu?
    Nä, men seriöst... Du blir nog inte på smällen.. det är bara tomtar som blir det.. o du e ju inge santa!!

    2007-07-18 | 18:31:43
  • johanna säger:

    klart jag ska blir på smällen, så fort jag träffar en rik och snygg kille som gör mamma glad

    2007-07-18 | 19:42:39
  • Lillan säger:

    Dig med hoppas jag (göra glad)

    2007-07-19 | 11:07:53
  • johanna säger:

    äh det viktigaste är alltid att pleasa morsan, annars blir man ju arvslös och hur ska jag då försörja miG???

    2007-07-20 | 15:23:55

Kommentera inlägget här: