BC - live the dream

Pick a pic

Kategori: Allmänt

Äh jag kan ändå inte sova så jag drar ett inlägg till.... Eller lite bilder till för en bild säger ju mer än tusen ord.

Kolla in brudarna! Blonds have more fun?

image324
Elin, Anna, Frida

Det är också viktigt att få i sig ordentligt med näring. Nedan ses Nilklas inta en av många måltider, helt enligt kostcirkeln. Vem gillar inte billys pizza??

image325

Det blev som vanligt mkt dans och ett gäng konserter.. Bland annat hann vi kika in på Gessle, jag Lillan och Jessi alltså eftersom att inte alla inser att Roxette är hur bra som helst. Jaja jag vet det e inte samma sak. Skit samma ok!!??? Gessle är iaf het och det står jag fast vid.
eller.... ?

image326

Förutom Gessle kollade vi även in Snook, det var så sjukt mkt folk att man i princip inte pallade kolla... Men men vill man sitta längst fram i taxin får man ju offra sig. Utöver det såg vi även ett fett coverband där Elin hade halva inne på sångaren. Tyvärr var han väl där med fru och barn. say no more. Sista kvällen såg vi Hoffmaster eller vad han nu heter. Har aldrig varit med om något bättre drag! Shit vilket grymt liveband, dom var helt otroliga och hoppade runt på scenen som besatta i nån timme.. eller det var säkert mindre. och när dom drog på balladen föll ju alla flickor som furor.. utom jag såklart som spelade cool, eller hur helle =) Just fan, du var ju inte där... Du skulle ha gillat det din fyllekajja. Aight, jag följde iaf med Hoffarna på efterfest, det var snubben som lira keyboard som drog med mig men jag var ju mer inne på nån av sångarna. The Hoff frågade om jag ville nakenbada men det tyckte jag lät bra kallt plus att han var lönnfet och dryg, så det blev inget.

image327

Det här kortet är så jävla skönt, Facebook någon?? Jag sysslar ju inte med sånt. Synd att jag inte flyttade kameran bara liite mer åt höger så hade det varit en perfekt bild. Haha egentligen ser vi ut som ett gäng idioter som bara står och gapar... hmm....

image328
Niklas, pontus, Lillan och Jessis page rockar loss på Gute som vi för övrigt hängde på alla kvällar utom en eller var det två. Så grymt bra ställe, det finns i princip inga fula människor där. Underbart.

image329
Strike a pose there's nothing to it!



Nej nu går jag och lägger mig.. / Johanna panna












Kommentarer

  • Lillan säger:

    Ååh härliga bilder...

    2007-08-07 | 09:16:54

Kommentera inlägget här: