BC - live the dream

Mitt i veckan lixom.

Kategori: Allmänt

Tjena mörs....  Blev så lack i morse när jag vaknade och såg att solen sken att jag nästan ringde och sjukanmälde mig. Men men, ja tog mig i kragen och gick till jobbet och tur är väl det för nu är det såklart mulet. Är det nån annan än jag som tycker att SMHI har varit riiiktigt dåliga på att spå vädret i år? Dom har inte ett rätt lixom.. Men å andra sidan kanske det e positivt eftersom att deras kartor alltid innehåller regn. Hur som helst, nu e man iaf på jobbet och jag möttes av en riktigt kul uppgift när jag kom hit i morse. Men jag får faktiskt skylla mig själv som klagat till chefen att det inte finns nåt att göra o att det e sååå långtråkigt. Då svänger hon förbi mitt skrivbord med en lista på 1500 kortnummer och säger;  du som ville ha nåt att göra.... Så nu sitter jag iaf och jämför kortnummer med adresser hos Skattemyndigheterna. Hur viktigt som helst.

Å vad jag älskar att klaga! Imorn finns det däremot inget att klaga på, än. Är hur peppad som helst på Metallica! Och nej Elin, det kommer inte regna!!! För det säger SMHI!!! Gott med bira också... Ska ta med mig ett gäng kort från jobbet och bjuda Stadion runt.

Käkade middag hos farmor o farfar igår, hemmgjorda köttbullar, potatis, lingonsylt och gräddsås. Asså. Det var huur gott som helst. Och sen jordgubbar med vaniljglass till. Livet e bra bra.


Drömde att jag pippa exet i natt också, det var ju trevligt eftersom att det var ett tag sen. Är det här ett tecken på att jag behöver hooka ligg? Helle! Sluta motarbeta mig!!


Hail satan if you please! / Jossan


 

Kommentarer

  • helenina säger:

    meeen josssssan.. jag skulle aldrig motarbeta kärlek!! du veeeaaat!

    2007-07-11 | 17:46:20
  • jessica säger:

    det är garanterat ett ecken! Du veeaat!Vi kan jobba ihop i helgen!!

    2007-07-11 | 19:53:22
  • johanna säger:

    GO team j&j!

    2007-07-12 | 08:51:09

Kommentera inlägget här: