BC - live the dream

Måååååååål!!!!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag verkligen o degar på jobbet. Inga kids, inget att göra! Jag o Anna har precis kopierat våra ansikten i kopiatiorn. Bara ingen kan gå in o kolla sista kopieringen...Då får vi säkert sparken eller nåt! Iof ska jag redan sluta så det ser mörkt ut för min kollega!

De senaste 2 timmarna har jag suttit och ritat dinosaurier till ungarna...Det är ett viktigt jobb man har liksom! Det krävs en del...

Körningen imorse gick åt helvete....Han klagade på att jag inte höll bilen stilla på vägen( Kan bero på allt dricka från helgen)..Jag kände verkligen hur jag drog från kant till kant och var inne i flera körfält samtidigt.....O så sa han att jag skulle slappna av och att jag verklade lite spänd....Jag blir det när jag kör med honom...Han e inte snygg eller så men det är säkert det manliga könet, ni vet....På torsdag är det nästa passs med honom. Då ska jag typ köra lite yoga innan eller nåt,,,,för att behålla lugnet...Tja! Nu drar jag!! Skit på Er!!!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    det var jag som skrev såklart!!

    2007-07-09 | 13:46:57
  • Lillan säger:

    Goding,,, Ja vad ska man säga karlar, vill
    oxå rita dinosar, låter ju hur nice som helst, längtar nästan tebax...

    2007-07-09 | 14:17:33
  • johanna säger:

    sluta slösa dina pengar jessi

    2007-07-09 | 14:27:02
  • johanna säger:

    jag trodde btw att det var röven som skulle in i kopiatorn

    2007-07-09 | 20:33:01
  • helo saferide säger:

    jag aelsker eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    2007-07-09 | 23:57:26
  • helenina säger:

    fan va kul.. kan du inte ta hem en kopia till mig.. vi kan sätta den på kylen..( the face or the as?? that is the frågan?)

    2007-07-10 | 10:57:57
  • jh säger:

    Men usch vilka fantasier du har helena!

    2007-07-10 | 10:59:34

Kommentera inlägget här: