BC - live the dream

Leo x2

Kategori: Allmänt

Nu är klockan snart 20:30 och vi väntar in barnsjukhuset. Känner för att gråta lite...Grät iof några tårar till Blood diamond ( Med gamla Leo liksom..Det finns något där fortf. asså!!: Fan, vad bra den var! Just det! Vi träffade ju Pata igår! Kommer Ni ihåg?! Han var lite vilsen och hade sumpat sin telefon( kanske skulle ha passat ihop ändå, han o jag?) Näpp!

Har stekt pannkakor idag. Helena skötte själva smetgörningen och jag stekte skiten o vände dom sådär snyggt i pannan som bara grymma människor kan.. Ha!

Jo, förresten! Det hände värsta grejen idag.....Min granne, Leo ni vet. Han o Anna-Lena stod o fixade med sina hojs här utanför idag.. Jag o Helle (mest Helle) är ju ganska på Leo liksom.. Asså, han har liksom blivit lite av en maskot...HUr som helst, jag fick iaf syn på dem från köksfönstret o ropade på helle...Precis när vi står där o kollar ner på dom så kollar han upp på oss! Och båda duckar (väldigt mycket försent) så han ser ju det, plus att helena gör ett tjut! Fy farao vad pinsamt det blev.... Han tror ju typ att vi förföljer honom eller nåt. Helena brukar skrika LEOOO på dagarna och i trappen... Jaja, när vi skulle gå ut sen o skjutsa hem Matthias o åka o handla tajmade det ju självklart med Leos o AnnLenas hemkomst.. Jag höll på o skämmas ihjäl så jag låtsades prata i telefon med min kille ( vet inte riktigt varför men tänkte att det kanske känns bättre för honom på nå sätt) o Helle höll Matthias i handen ( så att också hon skulle se ut att inte va besatt)......

VIKTIGT!! VIKTIGT!! VIKTIGT!!
Är det någon som vill gå en salsakurs med mig? För en gångs skull skulle jag vilja vara tjej och få snurra o grejer! Så om någon har intresse i detta eller känner någon som känner någon, kan ni/den/det höra av sig?!
Christer sa att han kanske va på men man vet ju liksom inte...



Ps. Elin! Vi måste fan öva på trix till jitterbuggen! Hajar du att dra några hopp o kast på krogen?! Fan vad coolt!

Puss o godnatt alla snälla och dumma människor!!
// Jessica

Kommentarer

  • Lill säger:

    Härligt att man kan va sååå nyfiken,,, precis som förr i tiden..

    2007-07-02 | 13:14:22
  • johanna säger:

    det hrä var det bästa jag hört på länge... fan va pinsamma ni är! betyder detta att ni båda bränt era broar med leo och att han är min? men framför allt, vem fan är annlena? och framför det, ser hon ut som eva-lena??? ush i sånna fall..

    2007-07-02 | 15:06:05
  • elin säger:

    vi måste antagligen förbättra vår jitterbugg, så vi kan ju boka in måndagra klockan 19.00 Ta me en flaska rose. Eller?

    2007-07-02 | 18:01:33
  • helenina säger:

    fan, det var såååå pinsamt. vi var som två fnissiga 12åringar..shit!! aa ja tror han blev glad.. det var väl värre för anna-lena..

    2007-07-02 | 19:09:40
  • jh säger:

    Han blev råglad! 2 läckra ( visserligen lite avdankade för tillfället) brudar på 3:an liksom!!
    Men jag välkomnar dig ändå in i gänget johanna w!!

    2007-07-02 | 19:11:54

Kommentera inlägget här: