BC - live the dream

jo!

Kategori: Allmänt

Så här är det va!!:......Nu säger Helena att det är någon tjej i hallen..Fan också! Måste dra dit o kolla så att allt e lugnt...Återkommer om några.........jh

Ok, här igen! Det var ingen där!! Som tur va! Nu har jag glömt också! Attans!

Vi hörs på fyllan!
Om jag kommer ihåg ska jag göra ett inlägg om ett par timmar när man troligtvis har några fler promille i sig.. VI får se!
Förresten!! Jag har kommit på vad jag ska göra med livet.....VINNA PÅ LOTTO! Fattar ni! Inga onödiga år på en skola med massa nördar som man inte orkar snacka med...Inget studielån"! Saken är BIFF!!! Som så många andra saker!!
Tja!! Jessi

Kommentarer

  • johanna säger:

    jaha så ni krökar?? vad e biffen?

    2007-07-13 | 19:53:36
  • Jeho säger:

    jävla datanörd ring el kom hit då

    2007-07-13 | 20:55:57

Kommentera inlägget här: