BC - live the dream

henrik this is for you...

Kategori: Allmänt

ok.. jag pratade med henrik igår ( han som hucka mig ed metallica biljetter) och han var besviken på mig (med all rätt) att jag inte bloggat in hur det gick gick till när jag hamna på metallica..
 såå,, jag sitter i humlan med resten av alla groupisar.. tänkte att jag skulle dit och fira att jag antagligen får plugga i sthlm nu i höst.. hur som helst  så har jag kommit dit direktfrån jobbet och känner mig trött och sliten (det hade varit riktigt smärtsamt att gå upp på morgonen i flera dagar).. på våran filt (plast) sitter en kille och mobbar mig hela kvällen för att jag är där men inte ska rocka som resten inne på metallica.. jag hakar  iaf på resten mot stadion.. då jag hör någon säga.. "helle, han har biljetter" va??? tänker jag.. jag har inte råd och har blivit full på två öl!!..(kan ju aldrig vara bra).... men då glider henrik fram och säger att han vill sälja två biljetter.. för kassapriset, inköpspriset!!!  killen ville inte tjäna pengar utan bara sälja vidare.. jag känner mig förvirrad och tackar nej men tar hans nummer... uppe vid stadion förstår jag vilken jävla grej det var såå jag letar upp henke och hans polare igen.. (johanx2, andreas x2, daniel, bella och en till typ) det var grymt sköna snubbar och dom gav mig en öl medans jag hängde med dom i humlan och upp mot stadion.. vi skulle sälja vidare en till biljett från henrik.. då ringer en partypingla som heter martyn på min mobil och säger.. ska vi rocka?? .. yeah!! han tar den andra biljetten.. så vi möter upp martyn vid stadion och sen går vi in på det fetaste.. met betoning på FETASTE.. (shit jag orkar int skriva mer) kort och gott henrik och hans gäng var underbara och killen som mobba mig på filten (plasten) kan ta sig för jag hade det sååå jävla bra på METALLICA!!!

puss och kram från helena

Kommentarer


Kommentera inlägget här: