BC - live the dream

hello saferide!!

Kategori: Allmänt

så nu ska man tillbaka till vardagen.. det är fan helt sjukt hur det svänger.. jag har haft en kalasbra helg.. tack alla som bidragit och deltagit för det!! och ett extra stort tack (som vanligt) till familjen liljeqvist!! jag har sån saknad efter er alla på måndagen.. jag var så galet trött och förvirrad imorse.. jag och jessi stötte på varandra men jag tror inte någon fatta nåt....nej, idag ska jag sova (tidigt..brukar ju försöka lura mig själv med det men man vet ju hur dte blir..  jessi du får skicka mig till madrassen i tid..  )
fan, jag är ledig ons och torsdag om det är någon som vill vardagshänga lite i regnet (em the slem? hilda?? vilka är det som inte jobbar??)
nej nu ska jag kolla tvätten..

puss och kram så länge... helenina

Kommentarer

  • johanna säger:

    men kan nån förklara vad hello saferide handlar om?

    2007-07-03 | 13:47:50

Kommentera inlägget här: