BC - live the dream

Hejsan hey,,, what´s you´re name...

Kategori: Allmänt

I need to know..
Nä nu ger jag upp..
Är på jobbet, inte frisk för 5-öre..men ä fortfarande här...e aningen sorgligt har inte råd å va hemma helt enkelt.. nä så illa är det inte (med pengarna..(å jag går ju på semester om 3 dar typ)
Så godingar förvänta er en sjukling på gotland jag hamnar väl i koma dem sista dagarna.. pga den härliga konsumtionen som kommer att äga rum.. Men det får vi ta som det kommer..
Annars är jag rätt nöjd.. fick ju spoona i helgen, med en karlslok... ´Det var så UNDERBART... hade nästan glömt bort hur bra d kan va..  Synd att man får mer smak bara... men va faan d var det värt...

Jaha nu ä'r det ungefär 5 dar+ tills gotland ÅÅÅH d kommer bli såå bra å sen e d kryssning å sen kräftskiva å sen vet jag inte men d kommer säkert va bra...

Hare tills vi ses..

P.s Jo tänkte hänga lite utanför mig på fredag å chilla å grillla lite,, nice

KRAM Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    utanför dig i sturkan eller hos dina päron?

    2007-07-17 | 20:29:29
  • Lillan säger:

    hos mig, päronen kommer hem tidigare än beräknat..

    2007-07-17 | 21:43:18
  • jen säger:

    fan vad nice, åhh grill o grill

    2007-07-18 | 08:28:08
  • lis säger:

    Härligt att grilla, jag och vinet kommer!!

    2007-07-19 | 11:07:59

Kommentera inlägget här: