BC - live the dream

Hallå Godingar...

Kategori: Allmänt

Är på super duper humör.. om några timmar går jag på semester å d känns sååå bra.
Oj,oj,oj vad jag längtar...
Sen innleder jag semester med å hänga med er... å grilla lite å pimpla vin, kan d bli bättre... jo d kan d nog.. är såååå här______________ nära på å boka resa till thailand, men jag måste hålla i mig lite tills jag har fått okejat med tjänstledigheten å även hyrt ut lägenheten men JAG VILL JAG VILL JAG VILL...å jag måste... faan då drar jag i två månader.. någon som vill hänga på...

Å inte långt kvar nu tills jag kan "driva" den vita opeln härifrån å inte komma tillbaka p två veckor..JIPPIE!!!

Ses sen brudar... å ni andra är oxå välkomna ( vill bara flagga för) att det inte är någon fest utan grill med häng


KRAM Lillan 

Kommentarer

  • Emmet säger:

    Tycker du ska dra.Men åk å hälsa på mig istället..Syns sen pusselipuss

    2007-07-20 | 11:13:53
  • Anonym säger:

    men alltså var ska vi vara??

    2007-07-20 | 15:21:04
  • brorsan säger:

    Tja tjejer, vi e många som ska till Thailand nu och fler är på G! Runt 20 pers som man kommer känna där på phi phi, THEAM SWEDEN bor på BÄSTA SKITEN BAN THAI ELITEN...! kommer bli grymt... Men kul om några av er kommer med så inte syrran blir mobad...=)Hoppas allt e bra med er iaf,, själv leker det på... ;-)Pöss

    2007-07-20 | 16:01:32
  • Lillan säger:

    I stureby hos Mig hemma vid lägenheten, INTE Päronen

    2007-07-20 | 16:12:30
  • gfxnf säger:

    ghfngfx

    2007-07-20 | 16:16:42

Kommentera inlägget här: