BC - live the dream

Glass i lass

Kategori: Allmänt

Men hallå.. Hur kan jag ha missat att det e bra väder ute? Jag är ju omringad av fönster på jobbet och ändå fick jag för mig att det var kissväder och åt alltså min lunch inne i lugn o ro.. När det bara e 15 minuter kvar av lunchen springer jag iväg för att hämta en cykelkorg (FETT GRYMMA GREJER) av mamma och då upptäcker jag att solen blastar. Fattar ni att jag nu har missat 45 minuters värdefull pressning? Om jag hade suttit ute på lunchen hade jag kanske blivit lite mindre vit i fejset och alltså slutat ha tvångstankar om Ringvägens solarium som har öppet dygnet runt. Vale, jag ska inte vara bitter utan blicka framåt... (Min nya filosofi) Om två timmar har jag rast (hahaha i 15 minuter vilket skämt) och då ska jag gå ut och köpa mig en glass som jag ska äta i solen (som då säkert har gått i moln).

image286

Fred, Johanna

Kommentarer

  • jen säger:

    så värdelöst att sitta på kontor när solen skiner men snart är det semester o då jäklar...oj vad glassen ser god ut

    2007-07-05 | 13:44:22
  • Lillan säger:

    synd att man inte kan ta med "kontoret" ut.. Jag åt dock min lunch ute men d e ju bara 30min så d hinns ju inte bli så mycket av d goda

    2007-07-05 | 14:01:17

Kommentera inlägget här: