BC - live the dream

Bryrsan du vet....

Kategori: Allmänt

Då sitter man alltså här och låtsas som att ingenting har hänt. Som om allt är precis som vanligt, när allt egentligen är helt annorlunda. Som vanligt sitter man och låtsas svara i telefonen ifall chefen skulle tagga förbi ens skrivbord. Äh nu vet jag faktiskt inte alls vad jag menar, orkar inte komma till poängen. Poängen är iaf att Metallica var hur bra som helst igår! Helle, så jävla grymt att du hakade! Och det gäller partyprissen Martyn också! Det var riktigt kul att vi var så många, hey sis! Och varför blev man inte rockstjärna egentligen?? Fattar ni att stå på en scen och titta ut på alla kottarna nedanför. Vilken grej. Tur att man gjorde rätt val i livet.

Jessi, ang helgen. Du, jag emma och Helle ska väl på Assys fest? Eller? Jag vet inte, jag ska dit iaf. Men man ska ha med sig en pava skumpa och det var därför jag trodde alla skulle banga. Å andra sidan bjuder dom då på kröka och mat hela kvällen, har mailat info till Helle, em och el men kom inte ihåg din mail. Fråga nån. Vill ni veta en hemlis? Jag sitter och smygfiser just nu.

moahaahhahaha det e jag det e jag.........

image301.

Kommentarer

  • Basse säger:

    E fan lite avis att man missade Metallica..
    Men va fan johanna va inte kräft-festen den 11.aug?, eller har ni flyttat den till den 3:e efter er kryssning? Måste jag göra mina florida grabbar besvikna nu...?

    2007-07-13 | 12:11:52
  • johanna säger:

    nej nej kryssningen är den 3e, kräftskivan är den 11e, klart dina boys inte blir besvikna!

    2007-07-13 | 12:18:00
  • Basse säger:

    Grymt!

    2007-07-13 | 12:21:31
  • johanna säger:

    du missade FETT som inte såg metallica.. hoppas ni kan scoopa upp dom nånstans på er roadtrip

    2007-07-13 | 12:58:23
  • Basse säger:

    Jo, det har kommit lite till mig men det närmaste jag kommer Metallica är genom min Ipod. Nu ska man överleva 2veckor i en bil med Robin,micke och kattälskarn Adam hur det nu ska gå till.
    Önkska mig lycka till..

    2007-07-13 | 15:04:56
  • helenina säger:

    ASSSÅ det var sååå jävla grymt.. finner inga ord.. sjuka jävlar dom där metallicakillarna

    2007-07-13 | 15:35:58
  • johanna säger:

    basse, se nu till att adam inte försöker smuggla med sig några sjuka tyska gatukatter hem. ajabaja

    2007-07-13 | 16:28:30

Kommentera inlägget här: