BC - live the dream

If you wanna be my brorsa

Kategori: Allmänt

Åh jag orkar inte längta till helgen redan. Men det gör jag.

Och varför kan det inte vara sommar?? Livet är så enkelt då. Man kan göra som man vill.. Inte jobbigt att gå ut på kvällarna för det är ljust. Ligga i bläckan och mysa.. Käka en pizza, dricka en öl.. Titta på alla söta pojkar, flickor, hundar, måsar eller vad fan man nu har för preferenser.

Jag har börjat brassa rökelser hemma. Ja ni hörde rätt. Och nej det luktar inte gammal spåkärring. Det luktar typ thaistrand eller träbar eller nåt. jävligt mysigt kan jag säga. när jag blundar är det nästan som att ligga på en strand och knipsa sand med tårna, bortsett från att jag ligger i min soffa och pillar bort ludd mellan tårna. till sommaren är det ju dax för en fet renovering av fötterna.. Som det ser ut nu skulle man inte ens bli insläppt på flatenbadet, och där är det inte ens någon entré.

If you wanna be my brorsa, you have got to give... Taking is so easy but that's the way it is... Har ni hört att spice girls ska återförenas? YES! som jag har längtat.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Fy farao!! Rökelser e äckligt! Jag får ont i huvudet av skiten! I somras envisades Hilda me att tända sin skit hemma hos mig... Efter lite tjat fick hon det, men jag var tvungen att ta ut den i badrummet och öppna fönstret!! Inte min grej alls!! Men kul för dig!!

    2007-02-22 | 16:11:31

Kommentera inlägget här: