BC - live the dream

Förkylning

Kategori: Allmänt

Denna jävla förkylning som aldrig går över. Nu e jag i samma sits som dig Johanna. Jag antar att allt det här hängandet med sjuka människor den senaste tiden har satt sina spår. Jag hoppas att jag blir frisk till lördag, men det krävs lite mer än så här för att få mig att stanna hemma. Det mest irriterande e att man snyter sig så mycket att man flagnar på hela näsan + att mamma bjöd mig på semla idag och jag va så jävla sugen, men kände inte ett skit av smaken! Typiskt! Där kan man snacka om onödiga kalorier...
Sov gott, ska jag i alla fall.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag vet bror.. min näsa flagnar hela tiden.. funtar på att sola nån dag. träffade madde för nån dag sen och hon var brun vilket ju var riktigt fint lixom.. men jag har alltid gnällt så mkt på typ peddan om han ville gå och sola "det e faarligt" blabla sen gör man det själv.. då vann ju han lixom. jaja men jag antar att han inte får veta om jag går och solar =) om inte du ringer och berättar det såklart. och det gör du ju säkert. riiing "hej peddan det e elin, ville bara säga att joyo har solat solarium. så nu e hon inte bara snygg, smart och smal utan brun också. ha det bra, hej då". hmm. haha sjuka grejer det här

    2007-02-25 | 15:32:19

Kommentera inlägget här: