BC - live the dream

världens bästa jobb

Kategori: Allmänt

Förutom uppenbara fördelar som att det e grymt kul, trevliga kollegor, utvecklande osv osv... Så finns det ju vissa andra fördelar och där vill jag slänga ut ett fett tack till Sofi F som delar med sig av sin tunga börda!

image427

Sånna här grymma grejer skulle jag aaaldrig ha råd att köpa och det ska bli kul att för första gången i livet kunna använda sig av lite fina produkter istället för H&M och alla annan jävla skit man är uppfödd på. Den där bruna grejen e tydligen brun utan sol som jag tänkte prova för första gången nånsin.. Är lite nervös, har hört att man kan bli gul av sånt. Kommer ihåg en fotbollsträning för många år sen när Lacke hade använt brun utan sol. Hon var helt gulorange överallt.. Håll tummarna.. Eller nä kanske väntar med det där till efter lördagens festligheter... Vilka är det som ska med nu? Lillan och Jerra var på sist jag kollade? Måste rapportera till Assy nämligen. Finns även en grupp på Facebook ni kan kolla in för mer info, typ "venezian ball" eller nåt sånt heter den. Det e den senaste gruppen jag gick med i så ni kan gå den vägen om namnet ovan inte stämde.

Åååååkej... Nu har inte jag tränat på snart två veckor.. Är det nån som har nåt råd för att jag ska få med slappa ass ut vagnen? I got nothing. Var på väg idag men det kom lixom av sig när jag hade så mkt godis att gå hem och gulla med.

Och vad e dealen med "Heroes"? Har iof bara sett två avsnitt men så hett är det ju inte... Kommer väl igång i guess. Anyone?

Hade en date med ICA-stig igår... SJukt rolig kille. Fattar inte var han får allt ifrån. Grymt kul kille.. Och glöm inte att köpa Klick! imorn för att kolla min intervju med Leila!

Vad händer imorn btw?


Pussar och kramar till er! / Jollan


Kommentarer

  • Lillan säger:

    Åååhh blir ju nästan lite avis,,,, men d e du värd pinglan...
    Jag hookar jätte gärna på venezian grejjen låter ju hur nicesom helst

    2007-12-13 | 20:09:37
  • johanna säger:

    grymt! glömt inte fixa mask! hörs mer imorn!

    2007-12-13 | 21:22:38
  • jen säger:

    tidningen e köpt,,, nu ska ja läsa!!

    2007-12-14 | 08:26:33

Kommentera inlägget här: