BC - live the dream

Resfeber?

Kategori: Allmänt


Jaha, bara 1 dag kvar i detta rusk väder! Det har varit som rena julkalendern den senaste tiden då man räknar bort dag för dag inför resan! Har faktiskt ingen resfeber än! Fast det känns som jag glömt nåt i förberedelserna! Det känns så himla lugnt! Pass, biljetter, solkräm, p-piller, pengar, badkläder osv, allt det känns  klart! Visst, det är väl skönt att det är lugnt men det känns så himla konstigt, men det är väl för att annars hade jag haft fullt upp med julstöket, eller inte..-hi hi. Nu far vi ju hela gänget på 11st till Phi Phi, Phucket och sedan till Bangkok det ska bli spännande. Har också lovat mig själv att jag ska rida på elefanter den här gången jag e i thailand, har hört att det är otäckt i nerförsbackar!? om ni e mer nyfnikna på resan som jag ska göra, titta in på resedagboken och sök på; bestaskiten!!

Puss, puss och kram på er, världens bästa vänner!
Hälsar
Lisa

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Pinglan, kommer vara en flitig besökar av resedagboken,,, ha d nu så jädrans gött så hörs vi imorgon innan du drar....

    2007-12-11 | 22:29:20
  • helenina säger:

    ha det så kul stuympan!!
    och neej inte rida elefanter.. det är inte så snällt mot dom...

    2007-12-11 | 23:08:02
  • jen säger:

    inga elefanter lisa!!!

    2007-12-12 | 08:28:56
  • Emmet säger:

    Puss på dig stumpan! å ha d så bra...

    2007-12-12 | 11:08:41
  • johanna säger:

    faaan förlåt.. glömde ringa och säga hej då.. villle verkligen det. ok, men ha det så fett nu gumman och används solskydd! puss puss

    2007-12-12 | 14:12:42
  • jen säger:

    åh det är så kallt här hemma hoppas du har det gött,,, !!!njuuut!!!

    2007-12-13 | 15:30:25

Kommentera inlägget här: