BC - live the dream

Jag älskar schimpanser!!

Kategori: Allmänt

På vägen hem provade jag nå tokigt....Jag fick för mig att jag skulle låtsas att prata med mig själv högt....Bara för att utmana mig själv liksom...Om jag törs... Jag gjorde det!  Jag sa inte så jättemkt men jag pratade högt med mig själv liksom...Fast det var nog ingen som hörde.....och om någon skulle råka ha gått förbi hade jag nog sagt något i stil med OK, men då hörs vi imorgon då för då skulle den tro att jag pratade i hands-free el nåt....Fast då hade det inte vart på riktigt...Aja, jag ska prova igen! Typ imorgon!! Gör det ni också! Det kan bli kul... Och man kanske växer som människa eller nåt?! ( Eller sjunker ännu mer)

Om jag tittar tillbaka på alla karlar som jag varit intresserad av/ besatt av så finns det en röd linje...Åtminstonde hos de flesta....De ser typ ut som apor!! Eller har något slags aputseénde. Det låter ju helt hemskt oattraktivt men.....
Kolla bara på Mischa= typ apa....Han i boyzone (som blev bög)= Också aplik.. Sen kommer jag inte på fler...Men jag har tänkt på det förr och vet att det finns fler....Aja, har ju alltid sagt att snygga killar inte är min grej... Så om ni stöter på någon som liknar en schimpans kan ni väl lägga in en stöt från mig...Nä! Jag fixar det där själv!
image425

Förresten! Härom natten drömde jag att jag vann en dejt med Martin Stenmark....Jag fick komma hem till honom o hans fru...Så la vi oss i soffan under nån filt medan hans fruga var i köket o stöka.. Men hon visste liksom om att jag hade vunnit honom under några timmar...Sen började han suga på mina fingrar... O hon kom in o sa att jag var sen till jobbet... Helt sjukt!! Jag skämdes nästan när jag vaknade... Undrar vad det kan betyda? Äh, fan! Jag vill inte veta!
Lillan! Ha det så bra i London nu! Jag tycker att du ska smygtaffsa på karln!
Hej då!! // Jessica

Kommentarer

  • Johanna säger:

    ja vad fan betyder det.... Lisa?

    2007-12-07 | 14:35:20
  • elin säger:

    en riktig komplimang till alla killar du har träffat!!

    2007-12-07 | 18:58:53

Kommentera inlägget här: