BC - live the dream

inte för att det spelar nån roll, men ändå...

Kategori: Allmänt

eh.. vad ska jag ha på mig på nyårsafton? Här kommer ett par alternativ...

image432

grejen e att det e fan fult att glida runt i strumplesten till en hot dress... och orka släpa runt på inneskor som man ändå bara kommer glömma nånstans? Funtar även på att dra ett par svarta brallor med påfågeln till, eh?

Jag har vänt på dygnet totalt.. kommer aldrig däcka. och nu börjar jag misstänka att jag är hungrig också, vilket jag omöjligt kan vara med tanke på att jag precis åt... håller jag på att förvandlas till en gremlins??

i sånna fall bangar jag nog imorn.


GOTT NYLYLYLYLYLÅÅÅÅR! Johanna







Kommentarer

  • helenina säger:

    jag har oxå pajat min dyngsrytm.. fast jag sover inte alls.. jag röstar iaf på den randigahistorian..
    ses ikväll pullan

    2007-12-31 | 09:30:09

Kommentera inlägget här: