BC - live the dream

Hallå eller...

Kategori: Allmänt

Joyo, Jessi å Elin vet ni vad jag kom å tänka på när jag skrev rubriken..? När vi var i pommes frites slagsmål i Halmstad. Haha.  Kul resa f.ö borde vi göra om någon gång men då skippar vi Halmstad va??
 
Hoppas ni har d bra mina fina fina kamrater, känns som om jag inte träffat er på evigheter. Men snart e d julafton å då smäller det. Partyhatten på å klackarna i taket. Någon som har något förslag på vart den vill gå? Spelar iof sig inte så stor roll känns d som, går väl dit där det är öppet antar jag. Jag ska va hos mina föräldrar klockan tre så jag hoppas på att var klar så jag kan ta första ölen vid 16, 16,30. Antar att det är dig jag möter då ella, för du skulle väl vara klar vid två eller nåt sånt. Så det är bara att du parkerar dig på något ställen så kommer vi insläntrandes en efter en, har du tur så visar dom nog kalle på krogen. Om du vill kan du alltid komma till oss, vore dig evigt tacksam för den i sånt fall. Förresten vilka e d som ska med på julafton? Alla utom Lillan?

Puss på er min kära!
Saknar er, jättemycket!

Å Larry, hoppas du har d kul....å fint väder..verkligen, jättefint.............

Emma den store

Kommentarer

  • EMMET säger:

    Glömde ju skriva det jag egentligen skulle skriva.. har nytt hemnr:
    6468215..

    2007-12-21 | 23:11:44
  • elin säger:

    Men gud vad tragiskt det låter!! Jag är inte klar klockan två, bara det att Jonas och Jeanette ska åka innan eller efter Kalle. Men hursomhelst lär det ju inte bli skitsent..

    2007-12-22 | 08:41:32
  • johanna säger:

    hahaha det var hur kul som helst.. men var låg tunnelbanan egentligen? vi fick ju ta taxi hela tiden.

    2007-12-22 | 17:01:27
  • jh säger:

    Jag lär ju inte sitta med karlarna allt för länge heller...Men inte vid tvåsnåret..äh

    2007-12-22 | 21:38:08

Kommentera inlägget här: