BC - live the dream

GOD JUL!!!och en skön fredag önskar ja er alla....

Kategori: Allmänt

JAHA, DÅ VAR JULEN SNART HÄR!! Har alla mina vänner hunnit handla klart alla klappar????Ja börjar bli klar men har ett par kvar som ja nog ska inhandla i helgen...

Hade så svårt att komma upp imorse, börjar bli riktigt trött på mitt jobb. Så om nån har ett nytt jobb att ge min í julklapp så skulle ja bli såååååå glad!. nej nu e det juletid så man ska inte klaga o gnälla o tjura utan man ska vara glad och uppskatta det man har ja vet!ja vet ja vet ok känner att hjärnverksamheten inte riktigt är som den ska den har (alltså hjärnan) inte vaknat än, men ok då avrundar jag med att säga HA EN ROLIG SKÖN SLAPP STRESSIG TOKIG LUGN LEDSAM ja vad ni nu vill FREDAG!! är det når speciellt som händer i hegen utöver maskeraden ja såg att ni pratat om?? nån som vill fika/julklappshandla kanske????

Puss PÅ Er Fina Underbara......

// Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vill fika!! På lördag kanske?? eller söndag kanske??

    2007-12-21 | 15:36:09
  • jen säger:

    det är riktigt kul att göra inlägg här på bloggen när man aldrig får kommentarer ska ni veta, trots att man ser att folk varit inne, riktigt kul ..... grattis o god jul till er me!!!!!!

    2007-12-21 | 15:36:12
  • helenina säger:

    i´m freee

    2007-12-21 | 15:41:29
  • Lillan säger:

    Hey,,, God Jul... inte vara sånn nu.. d me ju jul iövermorrn kanske, lr?
    Nu e d nog min hjärna som inte riktigt e vaken längre...VILL HÅNGLA!!!

    2007-12-21 | 16:05:48
  • elin säger:

    Men jag har ju kommenterat! Okej att jag glömde skriva namnet, men ändå..

    2007-12-21 | 17:00:49
  • johanna säger:

    drinkparty hos mig på lördag... ta med er en pava sprit eller groggvirke och så rör vi ihop lite finfina grejer i finfina glas.

    2007-12-21 | 20:41:43
  • Emmet säger:

    Jobbar hela helgen så kom till mig om ni är i farsta. sen var d ju drinkparty hos joyo.

    2007-12-21 | 23:13:38
  • johanna säger:

    jag e fan över drinkar.. det e totalt överskattat. nu har jag fått bekräftat det jag vetat hela tiden, öl är det enda rätta. och så får man fina former av mjödet också, måste vara humlen.

    2007-12-24 | 13:09:43

Kommentera inlägget här: