BC - live the dream

DU veeeeeeeeeeAT!

Kategori: Allmänt

tjena mina små yrsor!

fullspäckat sschema den här helgen för den som vill verkar det som.. ikväll slår vi på blåljusen och imorn fyller en annan blåklädd karl 30. Sprang för övrigt in i just honom och Lisa Lärksäter i Globen... Dom letade silverslipsar, tills imorn månne? (men hur mår manne??) Ska bli kul med  lite hemmafest eller vad det nu räknas som.. Vad e det för lirare som kommer, nån som har koll? 

i helgen åker mina päron till bratislawa och fixar och trixar. skulle ju ha hakat på där men ville inte vara borta från praktiken. funtar på att halka hem till odm och äta upp nån köttgryta som tydligen ligger där och skräpar. jag tänkte också gå på bolaget ifall det e någon som vill ta ett par öl och kolla idol? eller nåt åt det hållet. man får se vad som händer. 

Elin: Lycka till på tentan imorn. Break a leg! 

Juste, ska vi vara hos mig innan imorn eller? dålig uppslutning på svaren känner jag... 

pis / jolla





Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag tycker lätt att ni skasitta å värma hos dig... d var ju sjukt bra sist...

    Ha d gott ny pinglor.. å ragga uniformsnissar till mig,, okej... sälj in mig till ALLA.. nja inte alla men dem het ajävlarna...

    Kram Lillan

    2007-12-07 | 15:56:15

Kommentera inlägget här: