BC - live the dream

Drinkkväll

Kategori: Allmänt

Men hej!

Jag tänkte dra ihop en drinkkväll hemma hos mig imorn... Det går till såhär:

Ta med dig lite sprit och lite groggvirke och kom till ringvägen.

image428

Vi tänkte att om alla köper med sig nåt gott som går att blanda med nåt gott så kan vi sen servera det i ett par fina glas. Tillsammans med lite is, trevligt sällskap och bra musik så blir det ju en underbar kväll där vi kan fira att ledigheten äntligen är här!


Vill du ha mer specifik info? Frågor? Lämna dem här i bloggen tillsammans med ett par droppar kärlek så ska du se att det löser sig.

Klara för start imorn är Johanna, Lillan, Elin och Emma.

Och då kanske du undrar vad tanken med kvällen är? Svaret är, bara lite softa hos mig och sen får vi se. Kanske ut och slira, elelr kanske bara dra en drink på Metro eller Vampire Lounge (västgötagatan) och kolla in folk och sippa deras berömda drinkar eller bara vara. Det e upp till gruppen.


Jag kommer iaf tända brasan och brassa julpyntet och hoppas du kommer.

Kram, och du, ha en riktigt god jul. / Charlotte

Kommentarer

  • johanna säger:

    och du... se till att önska alla dina favvolåtar här så styr jag upp det.

    2007-12-21 | 22:38:26
  • emmet säger:

    kommer bli kanoners. ska man inhandla någon typ av virke lr nåt? tar med mig lite bacardi melon eller om det va någon annan smak kommer inte ihåg. vatten melon kanske.. jaja iaf den där smaken som dom hade för provsmakning. synes!

    2007-12-21 | 23:10:18
  • Anonym säger:

    JA TA MED SPRIT OCH GROGGVIRKE SÅ FIXAR VI EN MASSA TREVLIGA BIFFAR

    2007-12-22 | 11:27:55

Kommentera inlägget här: