BC - live the dream

ang..Lördag

Kategori: Allmänt

Har kollat upp Martins present på live it nu. Det kostar 580 kr + 70 kr i frakt om man beställer via internet vilket vi som är ute i sista minuten nog inte hinner.. Så någon av oss måste ta oss till Timmermansgatan 32 och handla direkt.... Men man måste beställa en dag innan...Vem vill ta på sig det här??  Jag kan tyvärr inte eftersom pga av mina jobbtider...Men hur som helst......Jag antar att ingen vill eller kan lägga ut så vi måste föra över pengar till någons konto innan....Timmermansgatan ligger någonstans mellan zinken o mariatorget eller något...För er som inte har någon koll ( däribland jag).....Det är ju trots allt tisdag snart...

Man kan tydligen köpa upplevelser direkt från:::

NK Press & Tobak

Nedre plan i NK varuhus
Hamngatan 18-20, Stockholm
Tel: 08-762 87 80

Odenlab - Norr

Norrtullsgatan/Vidargatan 2
tel: 08-545 417


North Face Flagship Store

Norrlandsgatan 4
tel: 08-611 52 80

OK! Nu har vi något att jobba vidare på... 580/7=83 kr...

Välkomna på desperata imorgon!! // Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag tycker vi kan dra en kluns om den för det e antagligen ingen som orkar ta på sig den. alla jobbar och ingen vill väl lägga ut, så alla vi som inte jobbar till 19 kan ju klunsa om det ikväll.

    2007-12-04 | 11:30:28
  • jen säger:

    ja kommer!

    2007-12-04 | 12:46:01
  • helenina säger:

    jag jobbar till 18.30, räknas det?? och jag kommer vara i västerås resten av dagarna...dyker inte upp idag till desperata, tråkigt men sant är för förstörd...puss på er iaf

    2007-12-04 | 19:25:07

Kommentera inlägget här: