BC - live the dream

Vad säger man??

Kategori: Allmänt

image336

Måste ju bara säga att vi är fruktansvärt snygga!! Som alla säger, Ni vet ;)

Hur som helst så blev det ju ingen allsång i år heller! Jag har faktiskt inte varit en sån aktiv allsångstittare heller! Kanske har kommit ifrån det där?! Men det borde ju vara tvärtom kanske? Att man växer in i det ju äldre man blir!

För fem minuter sedan höll jag på att ramla av stolen....Jag gungade inte ens...och jag var inte full!!! Kan någon köpa mig en riktig datastol kanske?

Iaf, såg precis en kille med glasögon på tv... Det är fan sexigt med dålig syn... Fram med glajjorna killar!! Ni kommer få såååå mycket mer...Av mig iaf...Nej, ärligt! Jag ska faktiskt stadga mig alldeles strax så börja inte hålla på!!

Elin, du vet tidsramen vi har satt upp va?? Hur går det för dig? Jag kan ju säga att alternativen rullar ju inte in direkt!!!

Nu ska jag faktiskt läsa lite!!!
( Dock ingen bok på 2000 sidor, Jork!!)
Puss o kram på Er alla från hela mig!!
// Jessica

Kommentarer

  • elin säger:

    Shit, har du och jag satt en tidsram?? Måste varit på fyllan. Eller? Jag kom inte ihåg, du kanske kan uppdatera mig och berätta när jag ska skaffa en pojkvän. Så att jag vet hur lång tid jag ´har på mig liksom...

    2007-08-08 | 11:57:20
  • johanna säger:

    varför var jag tvungen att stå och kamma håret när alla andra ser så jävla representabla ut?? nu lägger jag mig och läser istället, 1500 sid kvar

    2007-08-08 | 11:59:38
  • lis säger:

    fruktansvärt snygga e ni och även hon bakom kameran =)

    2007-08-08 | 17:44:49
  • Lillan säger:

    Ååhh JÄTTE fint..

    2007-08-08 | 19:03:19

Kommentera inlägget här: