BC - live the dream

Tralalalala

Kategori: Allmänt

Helt otroligt! Tog mig till gymmet idag!
Fan, vad bra man är! Jag var tvungen att avbryta min kondition på den där orbitrekmaskinen...Orkade inte!! Skitröd i ansiktet och råsvettig vinglade jag av skiten.. Folket som såg mig trodde garanterat att jag skulle kola.....
Iaf, det finns en skitsöt kille på gymmet.. Har nästan sett honom varenda gång jag gymmat.....Innan semestern då ra´!!
image337
Grejen är den att man känner sig ju inte råhet när man står där skitsvettig och alldeles sandig och skitig från jobbet.... Försökte lägga in en liten stöt idag...Eller stöt o stöt! Jag försökte psyka honom lite med mina blickar... Tror det kan ha fungerat faktiskt....Äh, jag måste uppdatera träningskläderna!
Imorgon ska jag ta en tur förbi efter jobbet.. Ska försöka hinna med o platta håret imorgon bitti ( Inte för att jag någonsin skulle ha det utsläppt på gymmet men ändå)... Om han är där ska jag fan ge det ett försök...O så kanske jag skulle ta o lägga en make....
Jag tror ju att jag kommer att skita i´t imorgon bitti när det väl gäller...Palla liksom.. Han kommer säkert inte vara där ändå...o jag kanske ändå inte ens är intresserad...fast ändå...Hälften vunnet hälften försvunnet eller va sjutton det heter....

Elin,,, vi sa ju att du skulle bli morsa till hösten eller vintern eller vad det nu var... Kommer du inte ihåg.. Det kan ha varit på gotland.....men det kan också ha varit här hemma....O vi var inte fulla....tror jag..........

/ Jessica

Kommentarer

  • elin säger:

    Shit!! Ska jag bli morsa också?? Då måste jag verkligen ligga i nu..

    2007-08-09 | 13:17:59
  • Anonym säger:

    du kan få min unge, fast den föds väl inte förens början på nästa år (om den nu överlever sommaren )

    2007-08-09 | 13:49:06

Kommentera inlägget här: