BC - live the dream

The end----söndag

Kategori: Allmänt

image343

Haha! Och Robin som tydligen skulle hålla låg profil igår!!
Nä, vi gillar dig när du är på G, Robban!

Håll i hatten nu! Helena käka en köttbulle idag... Jag vet inte om hon kommer ihåg det för kl var kanske runt en 13:26 på dagen och risken finns att hon fortfarande var lite halvpackad, ni vet, som man kan vara dagen efter.....

Jag har ångest inför imorgondagen. Men ska inte tänka på det! Är det någon som har ett jobb till mig? Jag kan fan göra vad som helst!!! HOJTA TILL OM NÅGON VET NÅGOT!!!

Käka sushi på vägen hem.... Bra där!
Träffa en typ jätteliten bebis där... Så jäkla gullig. Han spanade in mig o Helena.. Det börjar tidigt alltså!!

Nä, nu är det slut på det roliga.. Någon som tar på sig att ha kräftskiva nästa helg?? Eller bara en liten fest liksom...så vi kan drcka o bli glada o snygga!!
Puss o godnatt mina nära o kära!!!
Jessica

Kommentarer

  • jossan säger:

    men jag ska ju ha nåt när jag kommer hem från barca, fredag den 24e kan vi köra repris. fast med nåt annat tema som du får komma på.-

    2007-08-12 | 21:28:18

Kommentera inlägget här: