BC - live the dream

Om Johanna kan så kan vi....

Kategori: Allmänt

image359

Meningen med hela grejen var att jag o Helena skulle ta ett snyggkort på oss....Vi insåg rätt snabbt att det skulle gå käpp rätt åt helskotta så därför "brainstormade" vi lite o fick fram det här "råttkortet!!!

Vackrare brudar, framförallt vackrare än mig på det här kortet, får man ju för fan leta efter....
Men eftersom att det ändå inte är några som hänger här längre, förrutom Johanna, så gör det ju inget att vi ligger här o ser hemska ut...

Nu tycker jag att ni tar era schyssta kameror o gör likadant.. Minst ETT "FULKORT" ska ut på var och en... Har man inte gjort detta inom några veckor kommer det tyvärr bli så att vi står för utläggen på Er.. O då kan det bli vadsomhelst......


OBS!! VIKTIGT!! OBS!! VIKTIGT!! OBS!! VIKTIGT!! OBS!! VIKTIGT!!

På expert i högdalen jobbar det en råååhet hunk.. 25-30 år... Förhoppningsvis singel...Riktigt attraktiv... Har kommit på att jag ska in där varenda dag o köpa sladdar, batterier, plattteveapparater,,, bänkar, godis.-...allt vad de säljer... Han ska nog kunna fixas innan året är slut....Av någon iaf...

Nä, nu ska jag slå mig ner o plugga lite tesorter....O komma på hur ett mustigt kaffe kan smaka?!??!
Tja!
Förresten!! Middag på lördag hemma hos Elin... Välkomna...

Kommentarer

  • jen säger:

    hahha, nemen vadå ni
    är ju fiiina ju! ok, härligt ja kommer!!!

    2007-08-31 | 07:57:13
  • helenina säger:

    ha ha ha haaaaa.. shit jag döööör

    2007-09-05 | 21:20:16

Kommentera inlägget här: