BC - live the dream

ipod-sladd...

Kategori: Allmänt

hej hej..
stackrs våran blogg.. ingen är ju här och skriver längre..
hm .. a ja.. tänkte bara höra om någon saknar en ipodsladd för jag har tydligen snott till mig en.. ligger helt plötsligt två st här.. eller så har något konstigt hänt men en jungfrufödelse eller så.. underligt!!

ok..
nu ska jag och jessi ragga på expertkillarna..nej det ska vi ju faktiskt inte, jag ska plugga och jessi har u redan dragit.. FAN vad tråkigt!
puss

la histerica

Kommentarer

  • jh säger:

    Men nu har vi ju gjort det, helena!
    Det gick ju sådär med tanke på att hunken var upptagen med en morsa o hennes kid... O Stoffe "gris" försökte serva oss genom o snacka i telefonen o inte svara på våra frågor o snatta godis av dig... Misslyckat!! Äh, imorgon är en annan dag....kom så länge hjärtat slår, kom så länge lusten ger o tar imorgon är en annan dag....

    2007-08-30 | 17:09:47
  • Lillan säger:

    Den är min !!! min kära sladd... iaf om inte jorchen har en med..

    2007-08-31 | 09:13:07

Kommentera inlägget här: