BC - live the dream

Inte ett ord..

Kategori: Allmänt

Tyst!
Ett mörker!
En varelse....eller en liknelse?
Jag ser något.....något svart... En jacka...Neeeeeeeeeeeeeeeej!!
Det går ju inte!! Den är ju borta ju!!! Hahahaha

Jaha, jag vill bara meddela alla att jag har lyckats supa bort min nya skinnjacka!!
Det är lika bra att ta fisken i ryggraden och berätta detta... Det är bättre att ni hör det från mig än att det kommer ut på omvägar....

Det är den tredje jackan i ordningen....Kul!!
Sjätte tunnan öppnar vid fem....Har redan kommit på vad jag ska säga...
-Har ni en skinnjacka här?
-Eh?! kommer dem säga då!
-Jag, asså min kompis lånade mn skinnjacka igår och hon råkade glömma/tappa den här!
Så kommer han att säga...-Ok, det brukar låta så!
Men då sörrni!! Då har jag förberett mig, lite käckt!! Jag ska nämligen ha ett wildcard i fickan.. Ett kort på Helena.. Det ska jag ta fram och visa honom.. O säga att det var hon!!!
Då kommer han att tro på mig o vi kommer att leva lyckliga i alla våra da´r!! O så kommer jag konvertera till en medeltidsbrutta!! O va sött

Men jag orkar inte snacka om det....1000 spänn rent i brunnen!!!
Ibland blir man så trött....Ska fika med Chrille senare....Vågar nog inte berätta det för honom.

Aja, jag har iaf inte kräkts i sängen...o behöver därför inte tvätta

// Anonym....eller va fan... Jessica the spion

Kommentarer

  • johanna säger:

    det finns fan ingenting att säga. du är fortfarande kung

    2007-08-19 | 14:28:19
  • jess säger:

    Asså, Johanna! Precis vad jag behöver höra! Du är min ängel!!

    2007-08-19 | 19:38:54
  • helenina säger:

    ha ha faaan vad du skriver underbart!! men nu du så vet du att du får tillbaka jackan!

    2007-08-19 | 21:05:21

Kommentera inlägget här: