BC - live the dream

HEJ hå HEJ hå jag ska till gymet gå....

Kategori: Allmänt

Hallå eller...

Det var sjukt länge sen jag hade tid till detta på ARBETSTID...har inte tid nu heller egentligen men va faan hinner inte så mycket mer  innan 5 ändå..

Igår bestämde jag mig för att äntligen bära iväg på min nya kalaskula som jag jobbat ihop under dem senaste två månaderna, genom att dricka öl å drinkar osv osv... gott var det men va det värt det...?
SÅKLART!
Men satan va jobbigt det var, efter 2 minuters ansträgning så hade jag MYCKET svårt att andas inte coolt, men jag klarade mig igenom en timmes träning med en å annan liten paus då lilla syster kom förbi å tjitt tjatta lite grann...

Så jag e grymt stolt idag då jag knappt har någon träningsverk alls bra stretch där efter,, så idag bär det av igen å idag blir det bra grejjer det är PERNILLA som kör.... AHA Jessa ska du me eller?? 

Hare gött nu slutar  jag kram

Lillan 

Kommentarer

  • jessica säger:

    om jag hinner... Ska åka och köpa nya däck o slangar till min risiga cykel.. Men måste vänta in bilen från Jocke,,,den sega jäveln... Vi får se!!

    2007-08-21 | 17:38:06

Kommentera inlägget här: