BC - live the dream

Gott liv...Bättre liv...Inge liv...

Kategori: Allmänt

Det kanske är att jag börjar bli gammal..... Igår när jag skulle gå upp för trappan från t-banan, höll jag på att skriva ett meddelande samtidigt....Helt plötsligt, utan förvarning, glömde jag bort  hur man går i en trappa... Äh, det går ju inte att fatta om ni inte varit med om det själva...Men jag höll typ på att snubbla över några trappsteg ovh var tvungen att stanna och koncentrera mig på att höger fot skulle upp o vänster skulle stå o vänta på sin tur.....Till slut bestämde jag mig för att vänta med det där jävla messet och ta en sak i taget... Jävla nolla!! Mitt på ljusa dagen trodde säkert folk att jag var dyngig... Aja, det gör inget...För jag ska bli en friare människa...

Några saker som jag ska göra så att jag blir bättre
1
.Ringa morfar typ några ggr i månaden ( Har tänkt/försökt att göra det länge men det är svårare att komma ihåg än vad man tror)!
2. Inte dricka någon vätska efter 18:30 på kvällarna. Då kommer jag troigtvis inte vakna hela tiden på nätterna av att jag måste gå på toa.... Då kommer jag att vara glad o utvilad hela dagen!
3. Källsortera ännu mera! Nu har jag tidningar, konserver o sen annat skit.. Det är ju en förbättring om man jämför med för bara ett år sedan.. Men jag kanske ska ha en kompost på balkongen.. Det stinker ändå skit där!
4.Äh, jag höjer tidsramen för när jag inte får dricka mer.. 19:30... Det borde gå, för jag är uppe senare på kvällarna nu o enligt någon mattetabell borde jag hinna gå på toa fler ggr då.

Det här räcker än så länge.. Kommer Ni på något får Ni gärna maila mig på [email protected]

Tack för mig! Leverpastej... Fan vad jag vill se Sunes sommar nu.....Men det går inte nu för jag ska se till att jag vet att klosterblandning är ett svart smaksatt te med kardemumma, pommerans o ...äh, jag ska inte avslöja..

Förresten, såg ni det där ensam mamma söker igår?
Hur bra som helst ju...

/ Ja, det var Jessica här

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Du får mig alltid att garva.. folk här tror ju att jag är knäpp... (som enligt dem tror att
    jag tycker mina arbetsuppgifter är såå roliga..)

    2007-08-31 | 14:38:34

Kommentera inlägget här: