BC - live the dream

Yo!

Kategori: Allmänt

Tjena alla spetälskare!!
image55

Fan! E lite sliten faktiskt.. känns som att man skulle behöva slagga ett par hg.. Va hos robin igår.. en liten lya var det men det var trevligt.. Det där spelet som vi körde borde man fan köpa in... det var rätt festligt...
Jaha, fick med mig nån karl hem. Inget sex dock eftersom jag är pryd!!!
Skönt att man drar med sig karlar hem och sover med.. med betoning på sover........festligt..

Jaha, e hos pappa och ska få någon slags påsklunch eller nåt.. Tydligen ska han bjuda på färdiglagade kåldolmar, potatis och paprika... Kåldolmar är väl inte min starka sida men jag trycker i mig nån för pappas skull.. Ansträngt sig till max liksom....då kan man ju inte komma och usch, bläää, jag vill inte ha det hääär....
Nä, ta me fan!! Nu ska jag ut och snacka med gamla morfar som för övrigt har haft inbrott i sin bil....Morsning på Er, mina rövare!!! Vi syns ikväll på fyllan!!

Kommentarer

  • joyrsch säger:

    fy bövelen vilken skarrig bild du har hittat. med betoning på skarrig. så illa ser iaf inte helfena ut. än.

    2007-04-07 | 18:44:06
  • hilda säger:

    vem ar robin?

    2007-04-08 | 20:36:00
  • jessi säger:

    tja! Elins polare från klassen--det du

    2007-04-08 | 21:37:26

Kommentera inlägget här: