BC - live the dream

Tillbaka till verkligeheten, omöglish. Vi har gått för långt för att kunna återvända.

Kategori: Allmänt

shit den här långhelgen blev för mycket för min arma själ. kan verkligen inte komma tillbaka till verkligheten. sitter här och försöker plugga. raggar statisik och gymnasieungdomarnas studievanor, eller studieovanor. det går väl såådär. jag vill bara att den här terminen ska vara över.

mailade precis min chef ang jobb i sommar. jag har ju kört på den här linjen att jag inte ska jobba  i sommar utan bara slappa, och den står jag fast vid. nu kom jag dock på att alla ni mina underbara tjejer jobbar och att jag kommer få slappa helt solo. men det gör inget, för jag kommer bli brun och fin. och då får man ju en massa grabbar ni vet. eller? äh nu har jag iaf sagt att jag kan sträcka mig till att jobba två veckor i juni och sen får vi se. får se om dom nappar på det. jag tror ju att jag kan komma och gå som jag vill, den attityden brukar ju inte vara så uppskattad. whatever, mellan dina öron finns det ju bara.... AIR!

ahja men snart e det ju helg igen, får se vad man lyckas med då. juste, jag och emma snackade om att vi kanske ska gå till underbar och ragga småbarn. eller den där söta bartendern. eller nåt. eller bara en öl, bra öl där. man får typ en tunna mjöd för 40 spänn, och det e ju bra.

sköt er och era sköten så länge.

pussel i pussel / joyrsch

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har varit sjukt trött idag... Mina ögonlock har varit riktigt tunga! Man får egentligen inte vara ledig såhär länge och ha det så bra!!1

    2007-04-10 | 17:05:23

Kommentera inlägget här: