BC - live the dream

tillbaka till vardagen..

Kategori: Allmänt

oooh shit, jag känner mig forfarande halvt borta. tror att jag ska få fortsätta dricka öl i solen om bara någon dag.. men fan och FAN jag kommer att få hänga kvar i norrland i några veckor.
jag vill tacka alla för en toppen helg, den var grym!! påskfest rockar!!. nu längtar jag efter midsommarfesten, ska säga att det bara är två och en halv månad kvar..
inte visste jag att man borde börja planera sin sommar, vad fan ska jag göra??? drog precis iväg en arbetsansökan till ersta-sköndal men jag tror inte jag vill jobba..fast man kanske måste, eller??

puss på er jag ska sova nu

Kommentarer

  • johanna säger:

    man måste inte jobba darrlin! jag ska inte jobba i sommar, vi hänger istället!!

    2007-04-11 | 12:34:37

Kommentera inlägget här: