BC - live the dream

som i en dröm...

Kategori: Allmänt

Jag är helt såld..
image69

Jag, Helle och Emma tog en kvällpromenad igår .... Hammarby sjöstad... Vilket jävla ställe!!
Man vet inte vad man ska säga. Antingen får man satsa rejält på karriären och verkligen försöka satsa på att bli råtät eller så får man satsa på att hitta nån rik karl... Det sista alternativet känns mest troligt... De som bor där måste ha det ultimata boendet... Jag ska bo där någon gång i mitt liv, så är det bara!!

Försökte komma in på studera.nu men sidan verkar ju helt paj.. Och jag är inte den som är den.
Aja, klockan är faktiskt mycket och jag kan ju inte vara uppe mycket längre... Det är faktiskt dagis imorgon..
Imorgon ska jag för övrigt försöka fixa en cykel...
Tack för en underbara dag, ni tjejer som jag träffat! Det var råsoft att ligga på ängen och kolla alkisar o snacka med måsar Lillan, Larry o Martin... Jag drog upp till pappa efter och käka pytt i panna på balkongen... Imorgon ska jag ringa morfar o kolla läget! Påminn mig!
Puss o kram mina tjejer!! Jag är nykär i er!! Med betoning på Jag!!!
Glaaa natt!!
(Jorch, jag önska dig o Dracula en het natt....Emma, dig önskar jag en het natt med sjöstaden)
//Jessica

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Tja Måsen!Ja det var as nice nere på ängen i går. Glöm inte ringa morfar i dag och så kan du väl maila över kärlekskorten till mig..med betoning på kärlek. puss =)

    2007-04-16 | 12:42:58
  • johanna säger:

    jag saknar er

    2007-04-16 | 17:44:11

Kommentera inlägget här: