BC - live the dream

sådär ja

Kategori: Allmänt

nu har jag iaf äntligen fått tag på nån folkpartist som vill svara på mina frågor inför mitt arbete. dom är inte lika lättfångade som sossarna om man säger så.. har dom nåt att dölja eller skäms dom kanske??

hur som helst. alla som vill, och alla som inte vill måste komma på min syrras avslutningsmusikal. det kommer bli jättebra och dom sjunger så fint så fint. jessi du kommer älska det. självklart är det gratis och bjuds på fika, föreställningen är i ST ERIKS GYMNASIUMS AULA FREDAGEN DEN 4:E MAJ KLOCKAN NÅNTING SOM JAG INTE VET MEN ANTAGLIGEN PÅ KVÄLLEN, DOCK INTE FÖR SENT SÅ ATT DET KONKURRERAR MED ÖLTIMMARNA, DÅ SKULLE INTE JAG HELLER GÅTT OK.

jag tycker iaf att ni ska gå, dom är så duktiga! iof så verkar det vara lite strul med att knyta ihop allt, men så är det ju alltid med allting här i livet.

kräm, jork

juste, ska vi hänga på fredag eller? softa lite. jag föreslår hos elin, eller nån annan såklart.. men jag ska iaf dit o förbereda mig inför red light night. och elin, hur går det med klänningarna?

ush vad trött jag e.. nu måste jag skriva lite på mitt arbete.. ågren.

kram, johanna pytt i panna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: