BC - live the dream

Prinskorv

Kategori: Allmänt

Jag sitter och pluggar, plötsligt är det som att all tankeverksamhet, alla ideer runnit ur hjärnan. Jag blir så trött när detta händer mig. det är som att själva förmågan att faktist tänka har försvunnit...suck! Jag kan väl skylla på trötthet. Jag sov ju inte så mycket natten till igår. Det blir lätt så när pojkvännen sover över (JA, det står pojkvännen) och boxningen var ingen lek i går, halva min hand är blå och jag har fet träningsvärk i röven efter "kissande hunden".  Men det var ju i går jag sov dåligt. Natten till i dag sov jag riktigt ordentligt även fast jag var trött i morse. Det kan helt enkelt vara att jag vakna på fel sida i morse kanske?!

Nää, nu skiter jag i datorn ett tag och ska ta mig ut på ballen, tänkte ta vara på den underbara vårsolen som vi har nu. Jag vill bli brun!!

Tänkte också meddela er att jag har Påsk lov nästa vecka så slå en pling om ni vill ta vara på dagen med en kär BC vän. Puss..Lisa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det var väl inte så svårt att komma på något larry?! Det gick ju riktigt bra också! Grattis och glad påsk!!

    2007-04-05 | 16:48:20

Kommentera inlägget här: