BC - live the dream

och några till..

Kategori: Allmänt

image89image90image91

Tja!
Var tvungen att lägga upp ett par till...
Har precis kommit hem och har kokat ihop en middag bestående av stora vita bönor,, majs, rivna morötter och broccoli.. Herregud vad ogott!! Men så är det ju ibland.. Tomt i kyl o frys..Nu ska jag försöka söka efter en finsk låt som vi sjunger å jobbet.. Typ.. kolme varista isto vajlale sillivattisäle sillivattisäle yksi isto pois nånting går den.. råskön.. jag tror att den handlar om tre fåglar som försvinner..(och det är inte den där vanliga..)

Förresten...såg ni vet vem idag på gymet.. Eller jag hade dans så såg jag att han gick förbi.. Försökte dra ut på svängarna ännu mer så att det skulle se proffsigt och grymt ut.. Tyvärr fick det motsatt effekt.. Plus att jag typ trampa snett i samma veva.. Jaja,, så över honom...
Just det! Måste skriva ett personligt brev nu till skolorna.. Fan, vad risigt.. aja, vi får se.. kanske kan lägga upp det här sen så kan ni garva lite..eller inte.. PK Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    skitsnygg bild på mig jerra.. skkk.. nu har jag en tillgodo på dig

    2007-04-24 | 15:09:47

Kommentera inlägget här: