BC - live the dream

ny tid ny strid

Kategori: Allmänt

eller ny dag nya tag. eller nåt.

shit jag e så trött.. fattar inte hur folk pallar gå upp så tidigt varje dag.. går upp 7 varje dag den här veckan o det e fan ingen lek när man e van vid högskoletimmar.. då sover man alltid till 8 iaf.. idag ska jag åter igen till st eriks för att hänga med musikaleleverna. .ska snacka lite med deras rektor också o hoppas på att hon säger nåt kul. annars kan man ju alltid hitta på något =)

jag var så duktigt igår, läste ingenting av mina böcker.. ska försöka att inte göra det den här veckan så kanske man får nåt vettigt gjort.. känns som att allt hänger på den här veckan.

hur som helst, sköt er så ses vi...

pussel i pussel / johanna charlotte

Kommentarer

  • johanna säger:

    ps, jag tror nån snubbe som gick ett eller två år över oss i kärrtorp jobbar i st eriks som bygglärare nu. tråkigt

    2007-04-17 | 08:20:56

Kommentera inlägget här: