BC - live the dream

Mer temafester tack!

Kategori: Allmänt

Mer temafester! Det e ju inte varje dag man får klä upp sig i sina finkläder lixom. Red light night hos Lisa och Tobbe var ju en festlig historia. Och ja, jag ber lite om ursäkt för mitt beteende där när vi battlade om presenterna. Men jag står fortfarande fast vid att Elin borde ha gått på nån annan.

Så Lillan, glöm inte att lufta idén med dina päron om en temafest i sommar. Vi bjuder som på en kryssning eller middag eller nåt om dom bjuder på huset. Jessi har lovat att städa allt dan efter, själv kan jag inte garantera nåt.

20827-87

Emma, när ska vi gå på en riktig lack o läderfest? Jag vet ju att du blev sjukt sugen och att du vill använda dina höga stövlar igen.

pussel i pussel / Joyrsch




Kommentarer

  • Lill säger:

    satan va läckra ni är.. jag ska undersöka möjligheternna med tema festen, on jag börjar tjata nu så kanske d e kirrat till sommarn.. lövly

    2007-04-23 | 15:31:01
  • jessi säger:

    Jag har väl för sjutton aldrig sagt något om att städa allt själv.. men jaja,, vad gör man inte

    2007-04-23 | 16:40:37
  • EllaPella säger:

    Jag slutar ge mig på dig när du slutar ge dig på mitt smöööör!!! Sluta!

    2007-04-24 | 14:22:14

Kommentera inlägget här: