BC - live the dream

Lööööööööve

Kategori: Allmänt

Hej! Jag har filosoferat lite om kärlek i kväll och nu tänkte jag dela med mig lite av det, för jag blir tokig...kommer inte fram till nåt!! Jag undrar: när eller om man träffar sitt livs kärlek är det då ödet el slumpen som styr? Har alla en soul mate som det är meningen att det ska leva resten av livet med? Vad händer om man springer på sin soul mate och man inte fattar det? Han kanske inte ser ut som den drömman man har föreställt sig!? Eller gäller det bara att vara på rätt platts, vid rätt tid? Men är det så att vissa människor är menade för varandra så tror JAG att de hittar varandra. Det vill jag tro iaf. Ödet, hmmm..man tror ju inte på det fria valet om man tror på ödet, valet att välja att älska den man vill!? Jag blir snurrig av allt tänkande.

Jag  väljer iaf att tro på evig kärlek och har ödet  något med i spelet att göra är det väl helt ok för mig. Aja nu får ni ha en fortsatt bra kväll o sova så gott. Natti, kramar om er. /Lärkan


 

Kommentarer

  • Lill säger:

    Jag tror att d är lite av båda... slumpen & ödet..sen tror jag även att mna inte kan få allt antingen får man den snygga.. eller den snälla... jag tror aldrig man kna få ha hela kakan hela tiden.. mycket snack nu asså ...

    2007-04-20 | 14:22:12
  • johanna säger:

    jag tror allt har att göra med tajming, när man e redo så e man och då blir det han som kommer i ens väg =)

    2007-04-20 | 15:10:43

Kommentera inlägget här: