BC - live the dream

ko?

Kategori: Allmänt

Jag får egentligen inte skriva för Emmet.. För vi ska ut på barrunda här i krokarna.. Eller Elin vill till söder...och jag antar att det är hon som bestämmer i slutänden..brukar bli så liksom.. Jag o emma liksom...värsta mesarna..
Nej, sorry emmet som sitter här o ser allt jag skriver...Det här e kul ju...borde vi göra oftare.. nu är det som att jag pratar med dig...fast tyst...som telepati kanske??
Oj, vi kanske dog nu,,eller jag vet inte.. undrar om man skulle kunna kontakta varandra då? vad tror du emmet??
_hon nickar instämmande..så att ni vet!!
(hon säger också att elin inte skulle tro på det..o det håller jag med om.. fast lisa är nog på(det var jag som sa))

Nej, nu har vi viktigare saker att göra.. ska ut o kolla läget i hammarby sjöstad... mitt andra hem(eller önskehem) Men när jag blir rik på hotellet...då jävlar!! Hej//jessica

Kommentarer

  • jork o lill säger:

    vi kommer snat, har nån lite bira över så vore det fett

    2007-04-28 | 17:33:48

Kommentera inlägget här: