BC - live the dream

Johannas dagbok årgång 1997

Kategori: Allmänt

Tjejer, om ni har några gamla dagböcker som ligger och skräpar tycker jag ni ska ta fram dom och unna er lite rolig läsning. Hittade en dagbok från högstadiet här om dan och det var huur kul som helst att läsa. Shit vilken liten snorunge man var... Här kommer ett utdrag...

------------------------------------

"SHIT! Fett mé knas. Lisa skulle ha åkt på spö av Jenny Montilla o c:o. En av hennes polare hade åkt på spö i lördags på ett café. Sen hade Jennys polare pekat ut Lisa i skolkatalogen! menlisa var hos helle hela lördagen. Helle träffa Jenny M igår när hon letade efter Lisa. Allt ordnade sig, men Jenny o c:o kommer till högdalsgårn ikväll för att fixa nån jävla Petra!? Jag ska dit o snacka me jenny montilla. "
------------------------------------------------------------------

"Igår lördag var alla vi tjejer typ 15 st på väg till en fest i huddinge. när vi kom dit fick vi inte komma in. det stod några brudar o grabbar i fönstret ovanför oss där den såkallade "festen" skulle vara. dom såg askaxiga ut och föreslog att vi skulle dra! Brudarna i fönstet skickade ner grabbarna som började tjaffsa. en grabb skulle vara ball och gick på helle o putta till henne. senare kallade han mig hora.
jag ba: "Ja, vill du ha nåt eller?"
Han: "Nej, jag knullar inte horor!"
Jag ba "nej, du tänder väl inte på tjejer över huvud taget....
KNÄCKT!!"
--------------------------------------------------------------------
"Helle har sagt till hilda att jag pratar skit om henne! Det gör jag inte! Helle kan suga. Men ikväll ska jag på fest hos Helle. Då får vi se vad som händer..."

----------------------------------------

"Fan, jag vill träffa lite nya grabbar, helst utlänningar, men alla i tjejligan är så jävla... jag vet inte!! Ingen diggar utländska killar och ingen vill ut och sansa, för på discon är "det bara turkar". Det är det ju inte! So what! Rassar!!!"

-------------------------------------------------------------------------------------

Herre gud, jag försökte typ spela tuff inför min dagbok... KNÄCKT!!!

fortsättning följer..... / Johanna


Kommentarer

  • Lill säger:

    Fy faan va kul, vilken hit. Skrattar massor... undra var mina alla kan vara...måste kika

    2007-04-24 | 13:44:39
  • EllaPella säger:

    Jag trodde att alla vi tjejer gillade utlänningar när vi va typ 14. Eller?

    2007-04-24 | 14:24:19
  • johanna säger:

    ja det trodde jag också men tydligen inte, eller så försökte jag spela ball inför min dagbok =)

    2007-04-24 | 15:08:59
  • Larry säger:

    jag dör av skratt..

    2007-04-24 | 15:28:24
  • helenina säger:

    shit!!! ha ha.. va fan va jag var inblandad, typiskt. ursch jag döör..
    själv kastade jag min dagbok åt helvete när jag läste den..

    2007-04-24 | 15:55:11
  • helenina säger:

    by the way.. fan fan har hänt med sidan??? så här kan den ju inte se ut..är det nån slags ironi?

    2007-04-24 | 16:05:10

Kommentera inlägget här: