BC - live the dream

Hejsan underbara söta

Kategori: Allmänt

Hejjsan hej

Tänkte tacka för den trevliga "halv"dan (för mig) hos Elin igår me er..
Det kan inte bli mycket bättre än så...kärlek i allra högsta grad...

Undrar om det var fler än jag som fick ett  litet lyckorus när söndagsfilmen rullade igång igår... ?
Hade mycket svårt att sluta kika så nu måste jag hem till m&p å hämta filmen så jag kan kolla hela..

Hoppar till någe annat på en gång satan va långt det är, tills det blir onsdag...detta är mina nya favouritdag denna månad för att lönen trillar in på kontot då...mycket  mycket välbehövd..
Sen blir det galej i helgen....jag längtar.....

Kram till alla underbara sötaste
Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag kollade faktiskt på hela.. även om jag var braa trött när leo låg och plaskade i vattnet. men jag orkade ändå klämma fram ett gäng tårar innan jag däckade totalt av utmattning.

    2007-04-23 | 15:00:07
  • jess säger:

    jag kollade kanske till halv elva.. sen gick det inte längre.. Asså Leo... Min lön glider inte in förns(?) på torsdag.. aja, skitsamma.. lika fattig ändå bl a pga av den där jädra a-kassaskiten..

    2007-04-23 | 16:38:32

Kommentera inlägget här: