BC - live the dream

Hej alla!!

Kategori: Allmänt

Shit!! Jag hinner inte me, vad händer på denna blogg?? Jag har aldrig sett på maken vad alla skriver, skitkul! Tack för alla trevliga dagar i påsk, har varit hur kul som helst. Jag drar ju till Göteborg imorgon så jag hoppas att jag inte missar allt för mycket här hemma, så ta det lugnt, ok???
Jonas och Jeanette ska få en flicka förresten, skitkul! Hon ska antagligen heta Fislisa (felicia), men inget bestämt ännu.
Grattis till praktikplatsen Helle, ryktena går! Fan va kul, då har du ju hur nära som helst hem också!! Grymt!
Förresten, det börjar bli cykelsäsong, någon som e sugen på att fixa några?? Det gick ju inte så bra förra året. Måste alla låsa sina cyklar? Kan vi inte lita på varandra i det här samhället??
PUSS O KRAM på er alla!!! Ha en skön helg..//Elin 

Kommentarer

  • helenina säger:

    det står en jätte fin cykel utanför jessi!!! gamaldags fin och olåst.. perfa!!

    2007-04-12 | 20:01:07
  • Jessi säger:

    Jag vet.. det blev värsta hysterin på sidan.. jag behöver en cykel.. kan vi kolla vid dig eller?!?! Jag kollar på blocket hela tiden men de har ju bara skitfitta där!! Ta´t lugnt i helgen elin!! Du vet vad/vem jag menar!! Ha hah ah

    2007-04-12 | 20:07:16
  • Lisa säger:

    JA, ta det lugnt i helgen Ella, gör inget som vi inte skulle göra här hemma =)

    2007-04-13 | 21:32:49

Kommentera inlägget här: