BC - live the dream

heeey..

Kategori: Allmänt

was up, alla fina?? hoppas ni har det bra. jag glider omkring här i norrland i vårvädret och vet inte riktigt vad jag ska göra. har typ två timmar skola om dagen sen går jag i solen sen sover jag och sen är det pluggtid, vilket ofta blir i soffan framför dålig tv. ja livet är inte så kul här men snart är det över!!!
ni har skadat mig, vet ni det?? idag skulle jag tvätta könen på dockorna och sätta kateter och det ända jag kunde tänka var fittfärs, fittfärs, FITTFÄRS!!  shit, när ska man växa upp??
jag vill oxå poängtera hur nykär jag är i alla er..vill bara vara hemma och sola, dricka bärs och mysa, fan va underbart det kan vara. snart har vi hela sommaren till vårt förfogande, yes!

ok, puss och kram
ses snart

Kommentarer

  • helenina säger:

    shit, får dåligt samvete för att jag skrev f...färs på våran fina sida..sorry

    2007-04-17 | 15:57:03
  • Jessi säger:

    Ha ha ha!! Var det inte nåt med LAXF:::: också???

    2007-04-17 | 16:33:13
  • Anonym säger:

    Ha ha ha!! Var det inte nåt med LAXF.... också???

    2007-04-17 | 16:33:34
  • johanna säger:

    haha jag har kommit över fittfärsen och laxfittan tror jag.. jag trodde du skulle skriva att du ville raka deras kön inför jessis påskfest. eller midsommar kanske är nästa fest till rakning.

    2007-04-17 | 17:54:40

Kommentera inlägget här: