BC - live the dream

Förändring..

Kategori: Allmänt

Vore det inte kul med en förändring i våra liv?? Förstår ni hur kuliga våra dagar skulle vara om vi bodde ihop? Aldrig ensam! Även om vi inte alla är gjorda för att bo ihop..(ex jag och Emma) så vore det ändå hur trevligt som helst. Hade jag inte bara haft ett år kvar i skolan hade jag velat dra utomlands, men nu e det som det e.
Jag kan informera alla att nedräkningen har börjat till midsommar, vilket betyder att vi måste ut och jaga killar!! Vi måste ta till vara på alla tillfällen! Alltså alltid befinna oss överallt. Jag e så jävla sugen på öl och vin så jag håller på och dö!! Ingen dubbelhelg den här helgen, känns ju ganska tomt. Puss o kram på er tjejer, nu ska jag kolla på roomservice. Dom ska va hos Gynning. Kul!
 

Kommentarer

  • johanna säger:

    CP. skriv namn på inläggen

    2007-04-18 | 21:16:26
  • jen säger:

    haha, inte bara ja som inte skriver avsändare...vem är den skyldige???

    2007-04-18 | 22:41:50
  • Em säger:

    Måste vara Elin..

    2007-04-18 | 23:04:23
  • EllaPella säger:

    Ja, ja, jag e ledsen. Det va jag...

    2007-04-19 | 16:15:53

Kommentera inlägget här: