BC - live the dream

Förälskad....

Kategori: Allmänt

Hejsan tjejer..

MIn tid är nu.. Jag känner det långt inne att detta KOMMER att bli min bästa period nånsin, jag trivs precis där jag är
å det känns så underbart....Tack för att ni är ni..

Sitter på jobbet å försöker att göra såå lite som möjligt,, d går faktiskt ganska bra. Tänkte lägga upp nåt alla "depp"iga måste se...
http://specials.se.msn.com/pirates3/default.aspx

Sen tänkte jag bara säga att jag LÄNGTAR tills vi ses igen,, d e hur lång tid som helst..
Jag e ju sååå kär... i er alla...! 


Best loving Lillan 

Kommentarer

  • johannanana säger:

    jag är också så kär i er! längtar tills nästa häng.. ska vi hänga på fredag eller? vi borde softa hemma hos nån o typ käka lite o dricka lite vin eller öl, med betoning på lite. sluta skratta, jag menar faktiskt lite.

    2007-04-17 | 15:29:36
  • helenina säger:

    oooh vad underbar känsla.. jag tror oxå det.. fett!

    2007-04-17 | 15:55:27
  • Jh säger:

    Fa vad alla e kära... Känner faktiskt också ett sjukt behov av att bara vara nära Er just nu!!

    2007-04-17 | 16:28:22

Kommentera inlägget här: